نمایشگاه نساجی ITMA ASIA  , CITME 2018  در تاریخ 23 الی 27 مهر 1397 در شهر شانگهای کشور چین برگزار شد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنعت نساجی و تجهیزات وابسته آسیا است، که هرساله تمامی تولیدکنندگان ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه این صنعت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه‌ی کمپانی بتکس در نمایشگاه ایتما آسیا 2018

نمایشگاه نساجی ITMA ASIA , CITME 2018
نمایشگاه نساجی ITMA ASIA , CITME 2018

مروری بر فعالیت کمپانی GROZ-BECKERT در نمایشگاه ایتما آسیا

 فعالیت کمپانی STOLL در نمایشگاه ایتما آسیا

کمپانی اشتول در این نمایشگاه  برای اولین بار از ماشین  ADF 830-24 W Knit&wear  gauge E7.2 و آخرین سیستم نرم افزاری خود یعنی Knitelligence   رونمایی کرد.

ماشین ADF 830-24 W درواقع همان ماشین 830 است با این تفاوت که جزء سری ADF بوده و از سیستم نخبر های خودکار   ADF  برخوردار است. به طوریکه نخبر‌ها مستقل از روکش در دو جهت عمودی و افقی حرکت خواهند کرد.
عرض این ماشین 84 اینچ است و  این موضوع تنها تفاوت این ماشین با سری قبلی ماشین‌های ADF یا همان ADF 530  است.

این ویژگی‌‍‌ها سبب شده تا این ماشین پاسخی برای پیچیده ترین نیازهای فنی جهت بافت‌های عریض و برش‌های غیر معمول در پوشاک K&W باشد. عدد 24 نشان دهنده‌ی تعداد نخبر‌ها وحرف W به معنای وجود سیستم پودگذار یا همان weave-in در ماشین است.

نرم افزار Knitelligence  یک (سیستم) جامع است که تمامی نرم‌افزار‌های STOLL را در کنار هم جمع کرده و کل زنجیره تولید تخت‌باف را پوشش می‌دهد. این نرم افزار می‌تواند تمامی مراحل کار مشتری، از طراحی گرفته تا تولید را در کنار هم جمع کرده و انجام دهد.

مزایای Knitelligence:

– جریان کاری ثابت و بهینه شده
-افزایش تولید
– شناسایی سریع منشأ خطا‌ها
– کاهش هزینه‌ها
-کاهش ضایعات و افزایش کیفیت بافت خروجی
-باز شدن بازار‌های جدید